ვაკანსია

ვაკანსიის დასახელება
ადგილმდებარეობა
განაცხადის მიღების ბოლო ვადა

საინფორმაციო ტექნოლოგიების აუდიტორი

ქ. თბილისი

04 ოქტომბერი, 2024

სს „ბანკი ქართუ“ აცხადებს ვაკანსიას საინფორმაციო ტექნოლოგიების აუდიტორის პოზიციაზე შიდა აუდიტის დეპარტამენტში.

 

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი

 

ფუნქცია-მოვალეობები:

 

  • შიდა აუდიტის დეპარტამენტის საინფორმაციო ტექნოლოგიების და ინფორმაციული უსაფრთხოების მიმართულებების შემოწმების ყოველწლიური სამუშაო გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება;
  • არსებული გეგმის შესაბამისად, ან გადაუდებელი აუცილებლობის შემთხვევაში აუდიტის ჩატარება;
  • აუდიტის ჩატარებისას ინფორმაციულ  აქტივებთან დაკავშირებული რისკების გამოვლენა, არსებული კონტროლის მექანიზმების ანალიზი და რეკომენდაციების შემუშავება;
  • IT პროცესების და პრაქტიკების ეფექტურობის ანალიზი;
  • შიდა ნორმატიული აქტების ანალიზი;
  • საკანონმდებლო და სხვა რეგულაციურ მოთხოვნებთან შესაბამისობის დადგენა;
  • აუდიტორული საქმიანობის შედეგების შეჯამების მიზნით ანგარიშგების მომზადება;
  • გაცემული რეკომენდაციების შესრულების კონტროლი.

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

 სავალდებულო:

 

  • უმაღლესი განათლება;
  • საინფორმაციო ტექნოლოგიების მართვის ჩარჩოების და საუკეთესო პრაქტიკების ცოდნა (ITIL, COBIT, Agile.);
  • მსგავს პოზიციაზე მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • ინფორმაციული უსაფრთხოების პრინციპების და სტანდარტების ISO, NIST, PCI DSS  ცოდნა;
  • კიბერუსაფრთხოების და ინფორმაციული სისტემების მართვის  საკანონმდებლო რეგულაციების ცოდნა;
  • ქართული და ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;

 

სასურველი მოთხოვნა:

  

  • საინფორმაციო ტექნოლოგიების აუდიტის, საინფორმაციო ტექნოლოგიების მართვის, ინფორმაციული უსაფრთხოების მართვის სფეროში;
  • საინფორმაციო ტექნოლოგიების აუდიტის მიმართულებით, მართვის ან ინფორმაციული უსაფრთხოების მართვის სფეროში სერტიფიკატები: ( ISACA CISA/CISM/CRISC, ISO27001 Internal Auditor, ITIL MP, (ISC)2 CISSP/ISSMP, IIA CIA/CRMA).

 

სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები:

 

  • გამართული  წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი;
  • მოტივირებული და თვითგანვითარებაზე ორიენტირებული;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • სწორი კომუნიკაციის უნარი;
  • სიახლეების მარტივად ათვისების უნარი;
  • ინიციატივების გამოჩენა ახალი იდეებისა და  სიახლეების დანერგვის კუთხით;
  • ორგანიზაციული უნარ-ჩვევები და პუნქტუალურობა;
  • მრავალმხრივი ინფორმაციის ანალიზის უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
  • იდეებისა და შეთავაზებების არგუმენტირებულად დასაბუთების უნარი;
  • სამუშაო დროის ეფექტურად განაწილებისა და მართვის უნარები;
  • დაძაბულ რეჟიმში, სწრაფ სამუშაო რითმში მუშაობის უნარი.

 

 

 

 

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge  2024  წლის 04 ოქტომბერი.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

 

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე:     (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად. 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

საბანკო პროდუქტების განყოფილების სპეციალისტი

ქ. თბილისი

03 ოქტომბერი, 2024

სსბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას საბანკო პროდუქტების განყოფილების სპეციალისტის თანამდებობაზე ბიზნესის განვითარების დეპარტამენტში. 
ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი, სათავო ოფისი 
 
ფუნქციები და მოვალეობები: 

  • შესათანხმებელი/დასაზუსტებელი საკითხების შესაბამის დაკავშირებულ მხარეებთან და პროვაიდერებთან განხილვა/კოორდინაცია; 
  • პროდუქტის კონცეფციის შემუშავება და პიჩინგი; 
  • პროდუქტის გაიდლაინების შექმნა და თანამშრომლების ინფორმირება/ტრენინგი; 
  • ბიზნესმოთხოვნის / პროექტის ანალიზი, შესაბამისი აღწერილობისა (მათ შორის ტექნიკური აღწერილობის) ან/და რეკომენდაციის მომზადება; 
  • პროდუქტის მუდმივი მონიტორინგი და მის განვითარებაზე ზრუნვა; 
  • ბიზნესსტრუქტურებთან მუდმივი კომუნიკაცია, დავალების განხილვა და რეკომენდაციების გაწევა; 
  • ბიზნესსტრუქტურებთან შეხვედრების ინიცირება, შეხვედრაზე გავლილი დეტალების განხილვა და შესაბამისი დოკუმენტაციის შემუშავება; 
  • შემუშავებული დავალების შეთანხმება და დადასტურება შესაბამის მხარესთან / მხარეებთან; 
  • საჭიროების შემთხვევაში ხარისხის მართვის მენეჯერთან ერთად ტესტირების სცენარების განხილვა; 
  • შესაბამისი რეპორტების მომზადება; პროდუქტთან დაკავშირებული ბიუჯეტის შედგენა; 
  • პროდუქტის სავარაუდო გაყიდვების რეპორტი და პროდუქტის კომერციული მომგებიანობის განსაზღვრა. 

 
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება;
  • არანაკლებ 03 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო სექტორში; 
  • საბანკო პროდუქტების სიღრმისეული ცოდნა (განვითარების ტენდენციების, კონკურენტული გარემოს, პროდუქტების, სერვისებისა და მათი მიწოდების არხების ცოდნა); 
  • ინგლისური ენის ცოდნა; 
  • გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი; 
  • კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნების უნარი; 
  • მონაცემების ანალიზის და ტენდენციების იდენტიფიცირების უნარი; 
  • კომპეტენციის ფარგლებში გადაწყვეტილების დროულად და დამოუკიდებლად მიღების უნარი; 
  • ორგანიზებულობა, გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ; 
  • განვითარებაზე ორიენტირებულობა. 

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, CV ელექტრონულად გამოგზავნოთ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge;  

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2024 წლის 03 ოქტომბერი.
 
მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. 
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.  
 
წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე:     (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.  

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

IT ბიზნეს ანალიტიკოსი

ქ. თბილისი

15 სექტემბერი, 2024

სს ბანკი ქართუ IT ბიზნეს ანალიტიკოსის  თანამდებობაზე. ინფორმაციული ტექნოლოგიების დეპარტამენტის,  ციფრული განვითარების ჯგუფი.

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი

 

ზოგადი აღწერა:

პასუხისმგებლობა:

  • გუნდთან ერთად მომხმარებლის საჭიროებებზე მორგებული, ციფრული ბანკინგის პლატფორმის, მარტივი და ავტომატიზებული ბიზნეს პროცესების/პროდუქტების შექმნა;

 

ფუნქციები და მოვალეობები:

  • ბიზნეს მოთხოვნების შეგროვება, ანალიზი და დოკუმენტირება;
  • ლოკალურ და საერთაშორისო ბაზარზე არსებული  ციფრული პლატფორმებისა და ტრენდების ანალიზი;
  • გუნდთან და ყველა ჩართულ მხარესთან  ერთად, პროდუქტის განვითარების სტრატეგიის შემუშავება;
  • ვენდორებთან მჭიდრო თანამშრომლობა და მოთხოვნების სათანადოდ გადაცემა და შემდგომი  იტერაციების დაგეგმვა;
  • სათანადო დოკუმენტაციის მომზადება:  ბიზნეს მოთხოვნები, ფუნქციონალური სპეციფიკაციები, პროცესის დიაგრამები, ე.წ.  “User Store” –ები;
  • ტექნიკურ ამოცანებსა და სხვადასხვა სისტემასთან ინტეგრაციებზე მუშაობა, როგორც ბანკის  შიდა გუნდებთან, ასევე გარე ვენდორებთან ერთად;
  • ტესტირების გეგმის, ტესტ სცენარების შემუშავებასა და  მიღება- ჩაბარების ტესტირებაში აქტიური ჩართულობა (UAT);

  

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

სავალდებულო:

  • უმაღლესი  განათლება, ბიზნეს ადმინისტრირების, ინფორმაციული ტექნოლოგიების ან ფინანსების  მიმართულებით;
  • ბიზნეს ანალიტიკოსად, ან IT პროექტების მართვაში მუშაობის მინიმუმ 02 წლიანი გამოცდილება;
  • ბიზნეს მოთხოვნებიდან გამომდინარე ტექნიკური ამოცანების დამუშავების და დაკვეთის მომზადების გამოცდილება;
  • საბანკო პროდუქტებთან და ოპერაციებთან დაკავშირებული ბიზნეს პროცესებისა და საკანონმდებლო აქტების ცოდნა;
  • ინგლისურის ენის  ცოდნა.
  • API ინსტრუმენტებთან, როგორიცაა Postman, Swagger ან სხვა მუშაობის გამოცდილება;

 

სასურველი:

  • სასურველია ციფრულ პროდუქტებზე მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია საბანკო სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია Jira-სა და Confluence-ზე მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია Agile მიდგომებით (Kanban/Scrum) მუშაობის გამოცდილება.

 

სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები:

  • გამართული  წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი;
  • მოტივირებული და თვითგანვითარებაზე ორიენტირებული;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • სიახლეების მარტივად ათვისების უნარი;
  • ინიციატივების გამოჩენა ახალი იდეებისა და  სიახლეების დანერგვის კუთხით;
  • ორგანიზაციული უნარ-ჩვევები და პუნქტუალურობა;
  • მრავალმხრივი ინფორმაციის ანალიზის უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
  • იდეებისა და შეთავაზებების არგუმენტირებულად დასაბუთების უნარი;
  • სამუშაო დროის ეფექტურად განაწილებისა და მართვის უნარები;

 

  

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: HumanResources@cartubank.ge

2024  წლის 15 სექტემბერი.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

 

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: +995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

სისტემის ანალიტიკოსი

ქ. თბილისი

15 სექტემბერი, 2024

სს ბანკი ქართუ სისტემის  ანალიტიკოსის თანამდებობაზე. ინფორმაციული ტექნოლოგიების დეპარტამენტის, ციფრული განვითარების ჯგუფი.

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი

 

ზოგადი აღწერა:

   

პასუხისმგებლობები:

  • ციფრული ბანკის დომენის არქიტექტურა;
  • ბიზნეს კრიტიკული და კომპლექსური სისტემების შექმნა და მათში ცვლილებების განხორციელება;
  • არსებული სისტემების სანდოობისა და მდგრადობის უზრუნველყოფა.

 

 

ფუნქციები და მოვალეობები:

  • ბიზნეს მოთხოვნების ანალიზი;
  • ტექნიკური გადაწყვეტილებების ალტერნატივების განსაზღვრა;
  • სისტემებს შორის ურთიერთკავშირის იდენტიფიცირება და შესაძლო გავლენების მართვა;
  • სისტემური მოთხოვნების, სისტემური დიზაინისა და სპეციფიკაციების დოკუმენტაციის მომზადება;  
  • სისტემების წარმადობის/მდგრადობის უზრუნველყოფა;
  • ტექნიკური ვალების იდენტიფიცირება და შესაბამისი ცვლილებების ინიცირება;
  • სისტემების ვერსიების და დანერგვების მართვა;
  • ფუნქციონალური, წარმადობის და უსაფრთხოებს ტესტირების გეგმის შემუშავება და შესაბამისის ტესტების ვალიდაცია;
  • ვენდორებთან მჭიდრო თანამშრომლობა და ტექნიკური მოთხოვნების სათანადოდ გადაცემა/მიღება და შემდგომი  იტერაციების დაგეგმვა.

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

სავალდებულო:

  • უმაღლესი განათლება, სასურველია ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით;
  • სისტემის ანალიტიკოსის, ბიზნეს ანალიტიკოსის, პროგრამისტის ან DevOps ინჟინრის პოზიციაზე  მინიმუმ 03 წლიანი მუშაობის გამოცდილება;
  • სისტემის არქიტექტურის დოკუმენტის მომზადების გამოცდილება (UML და ERD დიაგრამებით);
  • მონაცემთა ბაზებთან და ვებ სერვისებთან მუშაობის გამოცდილება;
  • სისტემის არქიტექტურის შემუშავების პრინციპების ცოდნა:  სერვისზე ორიენტირებული არქიტექტურა (SOA), Ivent-driven არქიტექტურა, მიკროსერვისები, Event Sourcing, Domain-driven design (DDD) და სხვ.
  • SDLC მუშაობის პრინციპების ცოდნა;
  • ინგლისურის ენის ცოდნა.

  


სასურველი: 

  • სასურველია საბანკო სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია Jira-სა და Confluence-ზე მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია Agile მიდგომებით (Kanban/Scrum) მუშაობის გამოცდილება.

 

სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები:

  • გამართული  წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი;
  • მოტივირებული და თვითგანვითარებაზე ორიენტირებული;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • სიახლეების მარტივად ათვისების უნარი;
  • ინიციატივების გამოჩენა ახალი იდეებისა და  სიახლეების დანერგვის კუთხით;
  • ორგანიზაციული უნარ-ჩვევები და პუნქტუალურობა;
  • მრავალმხრივი ინფორმაციის ანალიზის უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
  • იდეებისა და შეთავაზებების არგუმენტირებულად დასაბუთების უნარი;
  • სამუშაო დროის ეფექტურად განაწილებისა და მართვის უნარები;

 

  

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: HumanResources@cartubank.ge

2024  წლის 15 სექტემბერი.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

 

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა