ვაკანსია

ვაკანსიის დასახელება
ადგილმდებარეობა
განაცხადის მიღების ვადა

შიდა აუდიტის დეპარტამენტის დირექტორის მოადგილე

ქ.თბილისი

25 სექტემბერი, 2025

სს „ბანკი ქართუ“ აცხადებს ვაკანსიას შიდა აუდიტის დეპარტამენტის დირექტორის მოადგილის თანამდებობაზე.

       

 ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი

 

   

ფუნქცია-მოვალეობები:

-         შიდა აუდიტის სტრატეგიისა და წლიური, რისკზე დაფუძნებული გეგმის შემუშავებაში აქტიური მონაწილეობა;

-         აუდიტის განხორციელების ფორმებისა და მიდგომების მუდმივ გაუმჯობესებასა და შიდა მეთოდოლოგიური პროცესების მართვაში ატიური მონაწილეობა;

-         დეპარტამენტის შიდა ნორმატიული და მარეგულირებელი დოკუმენტების შემუშავებასა და განახლების პროცესში აქტიური მონაწილეობა;

-         დეპარტამენტისთვის განკუთვნილი პროგრამული უზრუნველყოფების შერჩევის, დანერგვის, გაუმჯობესებისა და ინტეგრაციის პროცესში მონაწილეობა;

-         კანონმდებლობასთან, ეროვნული ბანკისა და სხვა მარეგულირებლების რეგულაციებთან შესაბამისობის მუდმივი მონიტორინგი;

-         ურთიერთობა ბანკის სტრუქტურულ ერთეულებთან აუდიტორული პროცესების დაგეგმვისა და განხორციელების მიზნით;

-         ურთიერთობა გარე აუდიტთან და საქართველოს ეროვნულ ბანკთან;

-         შიდა კონტროლისა და რისკების მართვის სისტემის შეფასება;

-         აუდიტის მსვლელობისას და დასრულების შემდეგ დაფიქსირებული მიგნებებისა და შემუშავებული რეკომენდაციების მომზადება;

-         შიდა აუდიტის დეპარტამენტის საქმიანობის შემაჯამებელი ანგარიშების მომზადება და წარდგენა აუდიტის კომიტეტთან და მენეჯმენტთან;

-         დეპარტამენტში პერსონალის შერჩევისა და მოზიდვის პროცესში მონაწილეობა;

-         სასწავლო პროგრამების ინიცირება და პროფესიული ტრენინგების მხარდაჭერა;

-         დეპარტამენტის მუშაობის ეფექტურობის ამაღლების მიზნით წინადადებების/ინიციატივების წარდგენა დეპარტამენტის დირექტორისთვის.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

 

სავალდებულო:

 

-         უმაღლესი განათლება (ბაკალავრისა და მაგისტრის ხარისხი ფინანსების, ეკონომიკის, სამართლის, ბიზნესის ადმინისტრირების სფეროში);

-         5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ფინანსურ სექტორში შიდა აუდიტის, რისკების მართვის ან შესაბამის სფეროში, 2 წლიანი გამოცდილება მენეჯერის პოზიციაზე;

-         ქართული, ინგლისური და რუსული ენების ფლობა;

-         Microsoft Office-ის პროგრამების ცოდნა;

-         საბანკო საქმიანობის ძირითადი მარეგულირებელი ჩარჩოს (ეროვნული ბანკის ბრძანებები, ინსტრუქციები, დებულებები და მოქმედი საკანონმდებლო ბაზა) ცოდნა;

-         შიდა აუდიტის სტანდარტებისა და რეგულაციების ცოდნა.

 

სასურველი:

 

-         საერთაშორისო პროფესიული სერტიფიკატები (ACCA, CPA, CISA და სხვა).

 

 

 უნარები და თვისებები:

 

-         სტრატეგიული და ანალიტიკური აზროვნება;

-         მენეჯერული კომპეტენციები;

-         ორგანიზებულობა და სამუშაოს დათქმულ დროში შესრულება;

-         გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ;

-         მაღალი პასუხისმგებლობა;

-         კორპორაციული ღირებულებების დაცვა;

-         თვითგანვითარებაზე ორიენტირებულობა.

 

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადა: 2025 წლის 25 სექტემბერი.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ იმ პოზიციის                                    დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
ბანკის მხრიდან დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე:     (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

ვინდოუს სისტემური ადმინისტრატორი

ქ. თბილისი

18 სექტემბერი, 2025

სსბანკი ქართუვინდოუს სისტემური ადმინისტრატორის თანამდებობაზე - IT ოპერაციების დეპარტამენტი, სისტემური ადმინისტრირების განყოფილება.

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი 

 

ფუნქციები და მოვალეობები: 

  • ოპერაციული სისტემების ინსტალაცია/კონფიგურაცია; 
  • ინფრასტრუქტურული პროექტების დაგეგმვასა და განხორციელებაში ჩართულობა; 
  • სისტემების განახლება და განახლებასთან დაკავშირებული მოთხოვნების მართვა; 
  • კატასტროფის შემდგომი აღდგენისა და მოწყვლადობის შემცირების გეგმის შემუშავება და კონტროლი; 
  • კატასტროფის შემდგომი აღდგენისა და მოწყვლადობის შემცირების გეგმის ფარგლებში ჩატარებულ ტესტირებაში მონაწილეობა; 
  • მომხმარებლების ანგარიშების და წვდომების მართვა, საუკეთესო პრაქტიკის გამოყენებით, კონფიდენციალურობის, უსაფრთხოების და რეგულაციების შესაბამისობის დაცვით; 
  • ინცინდენტების და პრობლემების იდენტიფიკაციაში და მათ მოგვარებაში ჩართულობა; 
  • ტექნიკური დოკუმენტაციის წარმოება; 

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 
სავალდებულო:  

  • უმაღლესი  განათლება - ტექნიკური მიმართულებით;
  • არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება Windows სისტემების ადმინისტრირებაში ან მსგავს IT პოზიციაზე;
  • Windows სერვერების (Windows Server 2016, 2019, 2022) მართვა, კონფიგურაცია, განახლება და პრობლემების გადაჭრა (troubleshooting).
  • სისტემის უსაფრთხოების უზრუნველყოფა (Windows Firewall-ის მართვა, Group Policy-ის კონფიგურაცია, BitLocker, Windows Defender).
  • სისტემის ავტომატიზაცია სკრიპტების გამოყენებით (PowerShell, Batch, ან სხვა).
  • Active Directory-ის (AD) მართვა, დომენის კონტროლერების (Domain Controllers) კონფიგურაცია, OU (Organizational Unit) სტრუქტურის შექმნა, Group Policy-ის (GPO) მართვა.
  • AD-ის უსაფრთხოება (Kerberos, LDAP, RBAC), მომხმარებლებისა და ჯგუფების მართვა, AD replication-ისა და troubleshooting-ის გამოცდილება.
  • VMware(vSphere, ESXi) სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება.
  • Backup/restore პროცედურების გამოცდილება (Veeam, Windows Server Backup, Commvault).
  • TCP/IP, DNS, DHCP, VPN-ის ცოდნა და კონფიგურაცია Windows Server-ის გარემოში.
  • ქსელის უსაფრთხოების პრინციპები (მაგ., VPN, IDS/IPS, SSL/TLS).
  • HPE, Dell სერვერებთან მუშაობის გამოცდილება (RAID, iLO, iDRAC).
  • ინგლისური ენის ცოდნა:  B2 დონე (ტექნიკური დოკუმენტაციის გაგება, საერთაშორისო გუნდთან კომუნიკაციისთვის).

 
სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები: 

  • დამოუკიდებელი და გუნდური მუშაობის უნარი; 
  • თვითგანვითარებაზე ორიენტირებული; 
  • სიახლეების მარტივად ათვისების და ადაპტაციიის უნარი;
  • ყურადღება დეტალების მიმართ; 
  • ანალიტიკური აზროვნება; 

 
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან  ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: HumanResources@cartubank.ge2025 წლის 18 სექტემბრის ჩათვლით. 
მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. 
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.  
 
წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე:     (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.  

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

ლინუქს სისტემური ადმინისტრატორი

ქ. თბილისი

18 სექტემბერი, 2025

სს „ბანკი ქართუ“ლინუქს სისტემური ადმინისტრატორის თანამდებობაზე - IT ოპერაციების დეპარტამენტი, სისტემური ადმინისტრირების განყოფილება.

 

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი 

 

ფუნქციები და მოვალეობები: 

  • ოპერაციული სისტემების ინსტალაცია/კონფიგურაცია; 
  • ინფრასტრუქტურული პროექტების დაგეგმვასა და განხორციელებაში ჩართულობა; 
  • სისტემების განახლება და განახლებასთან დაკავშირებული მოთხოვნების მართვა; 
  • კატასტროფის შემდგომი აღდგენისა და მოწყვლადობის შემცირების გეგმის შემუშავება და კონტროლი; 
  • კატასტროფის შემდგომი აღდგენისა და მოწყვლადობის შემცირების გეგმის ფარგლებში ჩატარებულ ტესტირებაში მონაწილეობა; 
  • მომხმარებლების ანგარიშების და წვდომების მართვა, საუკეთესო პრაქტიკის გამოყენებით, კონფიდენციალურობის, უსაფრთხოების და რეგულაციების შესაბამისობის დაცვით; 
  • ინცინდენტების და პრობლემების იდენტიფიკაციაში და მათ მოგვარებაში ჩართულობა; 
  • ტექნიკური დოკუმენტაციის წარმოება; 

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 
სავალდებულო:  

  • უმაღლესი  განათლება - ტექნიკური მიმართულებით;
  • არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება Linux სისტემების ადმინისტრირებაში ან მსგავს IT პოზიციაზე.
  • Linux სისტემების ღრმა ცოდნა:
  • Linux სერვერების (CentOS, Ubuntu, Debian, RHEL) მართვა, კონფიგურაცია; განახლება და პრობლემების გადაჭრა (troubleshooting);
  • სისტემის უსაფრთხოების უზრუნველყოფა (Firewall-ის მართვა iptables/firewalld, SELinux);
  • სისტემის ავტომატიზაცია სკრიპტების გამოყენებით (Bash, Python, ან სხვა);
  • VMware (vSphere, ESXi) სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება;
  • Backup/restore პროცედურების გამოცდილება (Veeam, comvault);
  • TCP/IP, DNS, DHCP, VPN-ის ცოდნა და კონფიგურაცია;
  • ქსელის უსაფრთხოების პრინციპები (მაგ., VPN, IDS/IPS, SSL/TLS);
  • HPE, Dell სერვერებთან მუშაობის გამოცდილება (RAID, iLO, iDRAC);
  • ინგლისური ენის ცოდნა:  B2 დონე (ტექნიკური დოკუმენტაციის გაგება, საერთაშორისო გუნდთან კომუნიკაციისთვის).

 
სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები: 

  • დამოუკიდებელი და გუნდური მუშაობის უნარი; 
  • თვითგანვითარებაზე ორიენტირებული; 
  • სიახლეების მარტივად ათვისების და ადაპტაციიის უნარი;
  • ყურადღება დეტალების მიმართ; 
  • ანალიტიკური აზროვნება; 

 
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან  ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: HumanResources@cartubank.ge  2025  წლის 18 სექტემბრის ჩათვლით. 
მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. 
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.  
 
წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე:    (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.  

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა