ვაკანსია

ვაკანსიის დასახელება
ადგილმდებარეობა
განაცხადის მიღების ვადა

ქუთაისის სერვისცენტრის უფროსი საკრედიტო ექსპერტი

ქ. ქუთაისი

10 ივლისი, 2025

სს „ბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას ქუთაისის სერვისცენტრის უფროსი საკრედიტო ექსპერტის თანამდებობაზე.

ადგილმდებარეობა: ქ. ქუთაისი

სამუშაო განაკვეთი: სრული

 

ფუნქცია-მოვალეობები:

 

  • კლიენტსა და ბანკს შორის საქმიანი ურთიერთობის დამყარება, პოტენციური კლიენტების მოძიება
  • საშუალო და მსხვილი პროექტების დამუშავება
  • კლიენტის ფინანსური მდგომარეობის ანალიზი
  • სასესხო პროექტის დოკუმენტაციის შეგროვება
  • პროექტის ანალიზის დასკვნის მომზადება
  • პროექტის საკრედიტო კომიტეტისათვის განსახილველად გადაცემა
  • გაცემული სესხების მონიტორინგი
  • პრობლემური სესხების გამოვლენა და ანალიზი
  • სასესხო პორტფელის მართვა
  • სხვადასხვა სახის რეპორტის მომზადება

   

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

სავალდებულო 

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით
  • სამუშაო გამოცდილება საბანკო-საფინანსო სექტორში
  • ფინანსური უწყისების მაღალ დონეზე მომზადების უნარი
  • მომხმარებელთა მომსახურების სტანდარტების ცოდნა
  • ქართული ენის ფლობა, სასურველია რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ცოდნა
  • გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი
  • ბიზნესურთიერთობების დამყარების უნარი
  • დროის ეფექტური მართვა
  • ორგანიზებულობა, გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ
  • ანალიტიკური, ლოგიკური, სხარტი აზროვნება

 

სასურველი 

  • გაყიდვების წარმოების უნარი
  • ინიციატივიანობა, კრეატიულობა, აქტიურობა, ზრუნვა თვითგანვითარებაზე

  

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ,  CV ელექტრონულად გამოგზავნოთ მისამართზე:  vacancy@cartubank.ge

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თუ CV-ზე ან ელ.ფოსტის თემატიკაში არ იქნება მითითებული თანამდებობა, რომელზეც აგზავნით CV-ს, განაცხადები არ იქნება განხილული.

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2025 წლის 10 ივლისი

წარმოდგენილი განაცხადებიდან მხოლოდ ბანკის მიერ შერჩეულ კანდიდატებთან მოხდება დაკავშირება.

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

თელავის სერვისცენტრის უფროსი საკრედიტო ექსპერტი

ქ. თელავი

10 ივლისი, 2025

სს „ბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას თელავის სერვისცენტრის უფროსი საკრედიტო ექსპერტის თანამდებობაზე.

ადგილმდებარეობა: ქ. თელავი

სამუშაო განაკვეთი: სრული

 

ფუნქცია-მოვალეობები:

 

  • კლიენტსა და ბანკს შორის საქმიანი ურთიერთობის დამყარება, პოტენციური კლიენტების მოძიება
  • საშუალო და მსხვილი პროექტების დამუშავება
  • კლიენტის ფინანსური მდგომარეობის ანალიზი
  • სასესხო პროექტის დოკუმენტაციის შეგროვება
  • პროექტის ანალიზის დასკვნის მომზადება
  • პროექტის საკრედიტო კომიტეტისათვის განსახილველად გადაცემა
  • გაცემული სესხების მონიტორინგი
  • პრობლემური სესხების გამოვლენა და ანალიზი
  • სასესხო პორტფელის მართვა
  • სხვადასხვა სახის რეპორტის მომზადება

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

სავალდებულო 

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით
  • სამუშაო გამოცდილება საბანკო-საფინანსო სექტორში
  • ფინანსური უწყისების მაღალ დონეზე მომზადების უნარი
  • მომხმარებელთა მომსახურების სტანდარტების ცოდნა
  • ქართული ენის ფლობა, სასურველია რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ცოდნა
  • გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი
  • ბიზნესურთიერთობების დამყარების უნარი
  • დროის ეფექტური მართვა
  • ორგანიზებულობა, გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ
  • ანალიტიკური, ლოგიკური, სხარტი აზროვნება

 

სასურველი 

  • გაყიდვების წარმოების უნარი
  • ინიციატივიანობა, კრეატიულობა, აქტიურობა, ზრუნვა თვითგანვითარებაზე

 

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ,  CV ელექტრონულად გამოგზავნოთ მისამართზე:  vacancy@cartubank.ge

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თუ CV-ზე ან ელ.ფოსტის თემატიკაში არ იქნება მითითებული თანამდებობა, რომელზეც აგზავნით CV-ს, განაცხადები არ იქნება განხილული.

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2025 წლის 10 ივლისი.

წარმოდგენილი განაცხადებიდან მხოლოდ ბანკის მიერ შერჩეულ კანდიდატებთან მოხდება დაკავშირება.

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

თელავის სერვისცენტრის საკრედიტო განყოფილების უფროსი

ქ. თელავი

10 ივლისი, 2025

სს „ბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას თელავის სერვისცენტრის საკრედიტო განყოფილების უფროსის თანამდებობაზე.

ადგილმდებარეობა: ქ. თელავი

სამუშაო განაკვეთი: სრული

 

ფუნქცია-მოვალეობები: 

  • კლიენტსა და ბანკს შორის საქმიანი ურთიერთობის დამყარება, პოტენციური კლიენტების მოძიება
  • საშუალო და მსხვილი პროექტების დამუშავება
  • კლიენტის ფინანსური მდგომარეობის ანალიზი
  • სასესხო პროექტის დოკუმენტაციის შეგროვება
  • პროექტის ანალიზის დასკვნის მომზადება
  • პროექტის საკრედიტო კომიტეტისათვის განსახილველად გადაცემა
  • გაცემული სესხების მონიტორინგი
  • პრობლემური სესხების გამოვლენა და ანალიზი
  • სასესხო პორტფელის მენეჯმენტი
  • სხვადასხვა სახის რეპორტის მომზადება
  • საკრედიტო ჯგუფის მართვა

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

სავალდებულო 

  • სამუშაო გამოცდილება საბანკო-საფინანსო სექტორში დაკრედიტების კუთხით.
  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით
  • სამუშაო გამოცდილება საბანკო-საფინანსო სექტორში
  • ფინანსური უწყისების მაღალ დონეზე მომზადების უნარი
  • მომხმარებელთა მომსახურების სტანდარტების ცოდნა
  • ქართული ენის ფლობა, სასურველია რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ცოდნა
  • გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი
  • ბიზნესურთიერთობების დამყარების უნარი
  • ანალიტიკური, ლოგიკური, სხარტი აზროვნება
  • დროის ეფექტური მართვა
  • ორგანიზებულობა, გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ
  • გუნდური მუშაობის უნარი

  

სასურველი 

  • გაყიდვების წარმოების უნარი
  • ინიციატივიანობა, კრეატიულობა, აქტიურობა, ზრუნვა თვითგანვითარებაზე

 

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ,  CV ელექტრონულად გამოგზავნოთ მისამართზე:  vacancy@cartubank.ge

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თუ CV-ზე ან ელ.ფოსტის თემატიკაში არ იქნება მითითებული თანამდებობა, რომელზეც აგზავნით CV-ს, განაცხადები არ იქნება განხილული.

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2025 წლის 10 ივლისი.

წარმოდგენილი განაცხადებიდან მხოლოდ ბანკის მიერ შერჩეულ კანდიდატებთან მოხდება დაკავშირება.

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

მეთოდოლოგიის განყოფილების სპეციალისტი

ქ. თბილისი

10 ივლისი, 2025

სსბანკი ქართუაცხადებს ვაკანსიას მეთოდოლოგიის განყოფილების სპეციალისტის თანამდებობაზე. მეთოდოლოგიის განყოფილებაში.

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი 

სამუშაო განაკვეთი: სრული   

 

ზოგადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ბიზნეს პროცესების მფლობელებთან ინტერვიუების ჩატარება და სამუშაო შეხვედრების დაგეგმვა/მართვა;
  • ბიზნეს-პროცესების დოკუმენტირების მიზნით, ბიზნეს პროცესების შესწავლა და ანალიზი;
  • ბიზნეს-პროცესების ოპტიმიზაციისათვის ინფორმაციისა და მონაცემების ანალიზი, შესაძლებლობების და გადაჭრის გზების დადგენა;
  • IT გუნდისთვის ბიზნეს-დავალების შემუშავება;
  • თანამშრომელთათვის ბიზნეს-პროცესების გაცნობის მიზნით ტრეინინგებში მონაწილეობის მიღება;

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

 სავალდებულო:

  • უმაღლესი განათლება (ბიზნესის, ეკონომიკის, სამართლის, კომპიუტერული მეცნიერებების ან მათთან დაკავშირებულ სფეროში);
  • არანაკლებ 3 წლის მუშაობის გამოცდილება საბანკო სფეროში ან მიკროსაფინანსო ორგანიზაციაში;
  • საბანკო საქმიანობის მარეგულირებელი ძირითადი ნორმატიული დოკუმენტების საბაზისო დონეზე ცოდნა;

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

სასურველი:

  • Microsoft Visio -ში მუშაობის გამოცდილება;
  • ალტას პროგრამა B6-ის მოდულებთან მუშაობის გამოცდილება;
  • პროექტების მართვის გამოცდილება;

 

სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები:

  • ანალიტიკური, ლოგიკური, კრიტიკული აზროვნება;
  • კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2025 წლის 10 ივლისი.

 

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული

მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობიანების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

პროგრამული უზრუნველყოფის მხარდაჭერის სპეციალისტი

ქ. თბილისი

29 ივნისი, 2025

სსბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას პროგრამული უზრუნველყოფის მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე ინფორმაციული ტექნოლოგიების დეპარტამენტში.
ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • IT და ბიზნესაპლიკაციების მაქსიმალური ხელმისაწვდომობისა და მათი გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა;
  • პროგრამული ხარვეზების აღმოფხვრა/დელეგირება შესაბამის ჯგუფზე;
  • აპლიკაციებზე დაფიქსირებულ სერვისულ და პროგრამულ მოთხოვნებსა და ინცინდენტებზე რეაგირება დადგენილი პოლიტიკისა და პროცედურების შესაბამისად.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით;
  • ინგლისურის ენის ცოდნა არანაკლებ B2 დონეზე;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის არანაკლებ 1 წლიანი გამოცდილება;
  • MS SQL და ქორ სისტემებთან (ALTA, Temenos და სხვა) მუშაობის გამოცდილება;
  • ვებ სერვისებთან, მონიტორინგისა და ლოგირების სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესად.


სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები:

  • გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი;
  • მოტივირებული და თვითგანვითარებაზე ორიენტირებული;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • სიახლეების მარტივად ათვისების უნარი;
  • ორგანიზაციული უნარ-ჩვევები და პუნქტუალურობა;
  • კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
  • სამუშაო დროის ეფექტურად განაწილებისა და მართვის უნარები;
  •  სწრაფ სამუშაო რიტმში მუშაობის უნარი.


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: HumanResources@cartubank.ge 2025 წლის  29 ივნისის ჩათვლით.
მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

საბანკო პროდუქტების განყოფილების სპეციალისტი

ქ. თბილისი

22 ივნისი, 2025

სს ბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას საბანკო პროდუქტების განყოფილების სპეციალისტის თანამდებობაზე ბიზნესის განვითარების დეპარტამენტში.

 

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი, სათავო ოფისი

ფუნქციები და მოვალეობები:

 

  • შესათანხმებელი/დასაზუსტებელი საკითხების შესაბამის დაკავშირებულ მხარეებთან განხილვა/კოორდინაცია;
  • პროდუქტის კონცეფციის შემუშავება და პიჩინგი;
  • პროდუქტის გაიდლაინების შექმნა და თანამშრომლების ინფორმირება/ტრენინგი;
  • პროდუქტის მუდმივი მონიტორინგი და მის განვითარებაზე ზრუნვა;
  • ბიზნესმოთხოვნის / პროექტის ანალიზი, შესაბამისი აღწერილობისა (მათ შორის ტექნიკური აღწერილობის) ან/და რეკომენდაციის მომზადება;
  • ბიზნესსტრუქტურებთან მუდმივი კომუნიკაცია, დავალების განხილვა და რეკომენდაციების გაწევა;
  • ბიზნესსტრუქტურებთან შეხვედრების ინიცირება, შეხვედრაზე გავლილი დეტალების განხილვა და შესაბამისი დოკუმენტაციის შემუშავება;
  • შემუშავებული დავალების შეთანხმება და დადასტურება შესაბამის მხარესთან / მხარეებთან;
  • საჭიროების შემთხვევაში ხარისხის მართვის მენეჯერთან ერთად ტესტირების სცენარების განხილვა;
  • შესაბამისი რეპორტების მომზადება; პროდუქტთან დაკავშირებული ბიუჯეტის შედგენა;
  • პროდუქტის სავარაუდო გაყიდვების რეპორტი და პროდუქტის კომერციული მომგებიანობის განსაზღვრა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
  • არანაკლებ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო სექტორში;
  • საბანკო პროდუქტების სიღრმისეული ცოდნა (განვითარების ტენდენციების, კონკურენტული გარემოს, პროდუქტების, სერვისებისა და მათი მიწოდების არხების ცოდნა);
  • ინგლისური ენის ცოდნა;
  • გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი;
  • კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • მონაცემების ანალიზის და ტენდენციების იდენტიფიცირების უნარი;
  • კომპეტენციის ფარგლებში გადაწყვეტილების დროულად და დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • ორგანიზებულობა, გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ;
  • განვითარებაზე ორიენტირებულობა.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, CV ელექტრონულად გამოგზავნოთ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge;

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2025 წლის  22 ივნისი.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

სტრატეგიული ანალიზისა და ფინანსური მოდელირების განყოფილების მენეჯერი

ქ. თბილისი

04 ივლისი, 2025

სსბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას სტრატეგიული ანალიზისა და ფინანსური მოდელირების განყოფილების მენეჯერის პოზიციაზე.


ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • ლიკვიდობის პროგნოზი და ანალიზი;
  • კაპიტალის პროგნოზი და ანალიზი;
  • ფასდადების მოდელების შემუშავება, დანერგვა და ანალიზი;
  • სხვადასხვა სტრეს-ტესტის მოდელის შემუშავება და ანალიზი;
  • ICAAP - ბანკის კაპიტალის ადეკვატურობის შეფასების შიდა პროცესის ფინანსური მოდელების შემუშავება და ანალიზი;
  • ILAAP - ბანკის ლიკვიდობის ადეკვატურობის შეფასების შიდა პროცესის ფინანსური მოდელების შემუშავება და ანალიზი;
  • ბანკის რეზოლუციის გეგმის და მასთან დაკავშირებული ფინანსური მოდელების შემუშავება და ანალიზი;
  • სხვადასხვა ფინანსური მოდელის განახლება და ანალიზი.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

სავალდებულო:

  • სამუშაო გამოცდილება საფინანსო სექტორში შესაბამისი განხრით
  • უმაღლესი განათლება (ბაკალავრის ხარისხი) ეკონომიკის, ფინანსების, მათემატიკის, სტატისტიკის ან ბიზნესის მართვის მიმართულებით;
  • საოფისე პროგრამების (MS Word, MS Excel), VBA, Power BI-ს მაღალ დონეზე ცოდნა;
  • ქართული და ინგლისური ენების მაღალ დონეზე ცოდნა.

სასურველი:

  • SQL, Python, R ცოდნა;
  • CFA, FRM პროგრამების კანდიდატი.

 

სხვა უნარები და თვისებები:

  • სტატისტიკური ანალიზისა და მოდელირების უნარი;
  • მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის უნარი;
  • რეპორტების/პრეზენტაციების მომზადების უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი
  • ფინანსური მათემატიკის, ეკონომიკის და სტატისტიკის ცოდნა
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • გუნდურად მუშაობის უნარი და კოლეგიალურობა;
  • გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • განვითარებაზე ორიენტირებულობა;
  • ცვლილებებთან ადაპტაციის უნარი.

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge  2025 წლის 23 მაისის ჩათვლით.

მნიშვნელოვანი: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.


წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა