ვაკანსია

ვაკანსიის დასახელება
ადგილმდებარეობა
განაცხადის მიღების ვადა

IFRS ანგარიშგების განყოფილების სპეციალისტი

ქ. თბილისი

20 თებერვალი, 2025

სსბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას IFRS ანგარიშგების განყოფილების სპეციალისტის თანამდებობაზე, ანგარიშგების დეპარტამენტში.

 

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი

 

ფუნქციები და მოვალეობები:

  • ყოველთვიური, კვარტალური და წლიური შიდა/გარე ანგარიშგებების წარმოება IFRS მიხედვით.
  • სხვადასხვა ანალიტიკური და განმარტებითი ცხრილების წარმოება IFRS მოთხოვნების მიხედვით.
  • IFRS მიხედვით შიდა პოლიტიკების/მეთოდოლოგიების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება.
  • წლიური გარე აუდიტორული შემოწმების ფარგლებში აუდიტორთან ურთიერთობის კოორდინაცია.
  • ანგარიშგებების ავტომატიზაციის პროცესში აქტიური მონაწილეობის მიღება.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

სავალდებულო: 

  • უმაღლესი განათლება (ბაკალავრის ხარისხი) ეკონომიკის, ფინანსების ან ბიზნესის მართვის მიმართულებით;
  • საოფისე პროგრამების (MS Word, MS Excel) მაღალ დონეზე ფლობა;
  • ქართული და ინგლისური ენების მაღალ დონეზე ფლობა.

 

სასურველი: 

  • VBA, SQL, Python, R, Power BI-ს ცოდნა;
  • ACCA/CFA პროგრამების კანდიდატი.

 

სამუშაო გამოცდილება

სასურველია:

  • სამუშაო გამოცდილება ბანკში ან სხვა საფინანსო ორგანიზაციაში შესაბამისი განხრით

 

უნარები: 

სავალდებულო: 

  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • მუშაობა არსებული პროცედურებისა და პრაქტიკის შესაბამისად.

 

სასურველი:  

  • ფინანსური მათემატიკის, ეკონომიკის და სტატისტიკის ცოდნა.

 

თვისებები:

სავალდებულო: 

  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.

 

სასურველი:   

გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი.

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge

2025 წლის 20 თებერვლის დღის ბოლომდე.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. 

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად. 

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

ანგარიშგების სპეციალისტი

ქ. თბილისი

20 თებერვალი, 2025

სსბანკი ქართუ“ აცხადებს ვაკანსიას ანგარიშგების სპეციალისტის თანამდებობაზე, ანგარიშგების დეპარტამენტში.

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი

 

ფუნქციები და მოვალეობები:

  • ყოველთვიური, კვარტალური და წლიური შიდა/გარე ანგარიშგებების წარმოება.
  • ანგარიშგებების წარმოება საზედამხედველო მიზნებისთვის.
  • შიდა პოლიტიკების/მეთოდოლოგიების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება.
  • წლიური გარე აუდიტორული შემოწმების ფარგლებში აუდიტორთან ურთიერთობის კოორდინაცია.
  • ანგარიშგებების ავტომატიზაციის პროცესში აქტიური მონაწილეობის მიღება.
  • მენეჯმენტის მოთხოვნის შესაბამისად, ანგარიშგებების მომზადება და ანალიზი.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

სავალდებულო: 

  • უმაღლესი განათლება (ბაკალავრის ხარისხი) ეკონომიკის, ფინანსების ან ბიზნესის მართვის მიმართულებით;
  • საოფისე პროგრამების (MS Word, MS Excel) მაღალ დონეზე ფლობა;
  • ქართული და ინგლისური ენების მაღალ დონეზე ფლობა.

 

სასურველი: 

  • VBA, SQL, Python, R, Power BI-ს ცოდნა;
  • ACCA/CFA პროგრამების კანდიდატი.

 

სამუშაო გამოცდილება

სასურველია:

  • სამუშაო გამოცდილება ბანკში ან სხვა საფინანსო ორგანიზაციაში შესაბამისი განხრით

 

უნარები: 

სავალდებულო: 

  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • მუშაობა არსებული პროცედურებისა და პრაქტიკის შესაბამისად.

 

სასურველი:  

  • ფინანსური მათემატიკის, ეკონომიკის და სტატისტიკის ცოდნა.

 

თვისებები:

სავალდებულო: 

  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.

 

სასურველი:   

გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი.

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge

2025 წლის 20 თებერვლის დღის ბოლომდე.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. 

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე:  (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად. 

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

უფროსი საკრედიტო ექსპერტი

ქ. ქუთაისი

20 თებერვალი, 2025

სსბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას უფროსი საკრედიტო ექსპერტის თანამდებობაზე თბილისის სერვისცენტრში,
ადგილმდებარეობა: ქუთაისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული

ზოგადი ფუნქცია-მოვალეობები:

  • კლიენტსა და ბანკს შორის საქმიანი ურთიერთობის დამყარება, პოტენციური კლიენტების მოძიება
  • 5,000,000 ლარამდე საკრედიტო პროექტების დამუშავება
  • კლიენტის ფინანსური მდგომარეობის ანალიზი
  • სასესხო პროექტის დოკუმენტაციის შეგროვება
  • პროექტის ანალიზის დასკვნის მომზადება
  • პროექტის საკრედიტო კომიტეტისათვის განსახილველად გადაცემა
  • გაცემული სესხების მონიტორინგი
  • პრობლემური სესხების გამოვლენა და ანალიზი
  • სასესხო პორტფელის მართვა


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
სავალდებულო

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით
  • არანაკლებ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო-საფინანსო სექტორში
  • ფინანსური უწყისების მაღალ დონეზე მომზადების უნარი
  • მომხმარებელთა მომსახურების სტანდარტების ცოდნა
  • ქართული ენის საფუძვლიანი ცოდნა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგი ცოდნა
  • გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი
  • ბიზნეს ურთიერთობების დამყარების უნარი
  • ანალიტიკური, ლოგიკური, სხარტი აზროვნება
  • დროის ეფექტური მართვა
  • ინიციატივიანობა, კრეატიულობა, აქტიურობა,ზრუნვა თვითგანვითარებაზე
  • ორგანიზებულობა, გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ


სასურველი

  • მაგისტრის ხარისხი საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით ან დამამთავრებელ კურსზე ყოფნა
  • გაყიდვების წარმოების უნარი
  • ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა

 

 

დაინტერესებულმა პირებმა CV უნდა გამოგზავნონ ელექტრონულად მისამართზე: vacancy@cartubank.ge
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თუ CV-ზე ან ელ.ფოსტის თემატიკაში არ იქნება მითითებული თანამდებობა, რომელზეც აგზავნით CV-ს, განაცხადები არ იქნება განხილული.
განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2025 წლის 20 თებერვლამდე.

წარმოდგენილი განაცხადებიდან მხოლოდ ბანკის მიერ შერჩეულ კანდიდატებთან მოხდება დაკავშირება.

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

საკრედიტო ექსპერტი

ქ. ქუთაისი

20 თებერვალი, 2025

სსბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას საკრედიტო ექსპერტის თანამდებობაზე.
ადგილმდებარეობა: ქ.ქუთაისი

 

ფუნქციები და მოვალეობები:

  • კლიენტსა და ბანკს შორის საქმიანი ურთიერთობის დამყარება, პოტენციური კლიენტების მოძიება
  • 4,000,000 ლარამდე საკრედიტო პროექტის დამუშავება
  • კლიენტის ფინანსური მდგომარეობის ანალიზი
  • სასესხო პროექტის დოკუმენტაციის შეგროვება
  • პროექტის ანალიზის დასკვნის მომზადება
  • პროექტის საკრედიტო კომიტეტისათვის განსახილველად გადაცემა
  • გაცემული სესხების მონიტორინგი
  • პრობლემური სესხების გამოვლენა და ანალიზი
  • სასესხო პორტფელის მართვა


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით
  • არანაკლებ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო-საფინანსო სექტორში
  • ფინანსური უწყისების მაღალ დონეზე მომზადების უნარი
  • მომხმარებელთა მომსახურების სტანდარტების ცოდნა
  • ქართული ენის საფუძვლიანი ცოდნა
  • ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგი ცოდნა
  • გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი
  • ბიზნეს ურთიერთობების დამყარების უნარი
  • ანალიტიკური, ლოგიკური, სხარტი აზროვნება
  • დროის ეფექტური მართვის უნარი
  • ორგანიზებულობა, გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ


სასურველი

  • მაგისტრის ხარისხი საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით ან დამამთავრებელ კურსზე ყოფნა
  • გაყიდვების წარმოების უნარი


დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge
2025 წლის 20 თებერვლამდე.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

პროექტის მენეჯერი

ქ. თბილისი

16 თებერვალი, 2025

სსბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას პროექტის მენეჯერის თანამდებობაზე ბიზნესის განვითარების დეპარტამენტის საბანკო პროდუქტების განყოფილებაში.

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი, სათავო ოფისი

ფუნქციები და მოვალეობები:

  • დამტკიცებული პროდუქტის შექმნისა და დანერგვის პროცესის კოორდინაცია პროექტის მართვის პრინციპების გამოყენებით;
  • პროექტის დეტალური გეგმის შემუშავება;
  • მრავალფუნქციურ გუნდებთან თანამშრომლობა პროექტის მიზნების, ფარგლებისა და შედეგების განსაზღვრის მიზნით;
  • პროდუქტის საკვანძო ბიზნესამოცანების განსაზღვრა და შესრულების მონიტორინგი;
  • ბანკის სხვადასხვა სტრუქტურულ ერთეულთან თანამშრომლობა პროექტის წარმატებით შესრულების მიზნით; 
  • რესურსების გამოყენების ოპტიმიზაცია პროექტის მიზნების მისაღწევად;
  • პროდუქტის გაშვებამდე ტესტირებების დაგეგმვა და მონიტორინგი;
  • პროდუქტის დანერგვის შემდგომი ანალიზი, პროექტის წარმატების ხარისხისა და გაუმჯობესების სფეროების შესაფასებლად;
  • საქართველოს ეროვნულ ბანკთან თანამშრომლობა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
  • არანაკლებ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო სექტორში;
  • საბანკო პროდუქტების სიღრმისეული ცოდნა (განვითარების ტენდენციების, კონკურენტული გარემოს, პროდუქტების, სერვისებისა და მათი მიწოდების არხების ცოდნა);
  • ინგლისური ენის ცოდნა;
  • ბანკის სტრატეგიაზე მორგებული ბიზნესგადაწყვეტილების მიღების უნარი;
  • ინოვაციური სტრატეგიების შემუშავებისა და განხორციელების უნარი;
  • ანალიტიკური აზროვნება და ყურადღება დეტალების მიმართ;
  • ბიზნესმოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
  • მონაცემების ანალიზისა და ტენდენციების იდენტიფიცირების უნარი;
  • კომპეტენციის ფარგლებში გადაწყვეტილების დროულად და დამოუკიდებლად მიღების უნარი.  

 

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, CV ელექტრონულად გამოგზავნოთ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თუ CV-ზე ან ელ.ფოსტის თემატიკაში არ იქნება მითითებული თანამდებობა, რომელზეც აგზავნით დოკუმენტაციას, განაცხადები არ იქნება განხილული. 

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2025 წლის 16 თებერვალი.

წარმოდგენილი განაცხადებიდან მხოლოდ ბანკის მიერ შერჩეულ კანდიდატებთან მოხდება დაკავშირება.

 

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე:  (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

საბანკო პროდუქტების განყოფილების სპეციალისტის

ქ. თბილისი

16 თებერვალი, 2025

სს ბანკი ქართუ აცხადებს ვაკანსიას საბანკო პროდუქტების განყოფილების სპეციალისტის თანამდებობაზე ბიზნესის განვითარების დეპარტამენტში.

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი, სათავო ოფისი

ფუნქციები და მოვალეობები: 

  • შესათანხმებელი/დასაზუსტებელი საკითხების შესაბამის დაკავშირებულ მხარეებთან განხილვა/კოორდინაცია;
  • პროდუქტის კონცეფციის შემუშავება და პიჩინგი;
  • პროდუქტის გაიდლაინების შექმნა და თანამშრომლების ინფორმირება/ტრენინგი;
  • პროდუქტის მუდმივი მონიტორინგი და მის განვითარებაზე ზრუნვა;
  • ბიზნესმოთხოვნის / პროექტის ანალიზი, შესაბამისი აღწერილობისა (მათ შორის ტექნიკური აღწერილობის) ან/და რეკომენდაციის მომზადება;
  • ბიზნესსტრუქტურებთან მუდმივი კომუნიკაცია, დავალების განხილვა და რეკომენდაციების გაწევა;
  • ბიზნესსტრუქტურებთან შეხვედრების ინიცირება, შეხვედრაზე გავლილი დეტალების განხილვა და შესაბამისი დოკუმენტაციის შემუშავება;
  • შემუშავებული დავალების შეთანხმება და დადასტურება შესაბამის მხარესთან / მხარეებთან;
  • საჭიროების შემთხვევაში ხარისხის მართვის მენეჯერთან ერთად ტესტირების სცენარების განხილვა;
  • შესაბამისი რეპორტების მომზადება; პროდუქტთან დაკავშირებული ბიუჯეტის შედგენა;
  • პროდუქტის სავარაუდო გაყიდვების რეპორტი და პროდუქტის კომერციული მომგებიანობის განსაზღვრა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
  • არანაკლებ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბანკო სექტორში;
  • საბანკო პროდუქტების სიღრმისეული ცოდნა (განვითარების ტენდენციების, კონკურენტული გარემოს, პროდუქტების, სერვისებისა და მათი მიწოდების არხების ცოდნა);
  • ინგლისური ენის ცოდნა;
  • გამართული წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის წარმოების უნარი;
  • კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • მონაცემების ანალიზის და ტენდენციების იდენტიფიცირების უნარი;
  • კომპეტენციის ფარგლებში გადაწყვეტილების დროულად და დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • ორგანიზებულობა, გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ;
  • განვითარებაზე ორიენტირებულობა.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, CV ელექტრონულად გამოგზავნოთ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge;

განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2025 წლის  16 თებერვალი.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

 

წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე: (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.

 

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა

კორპორატიული ბანკირი

ქ. თბილისი

26 იანვარი, 2025

პოზიცია:  კორპორატიული ბანკირი

დეპარტამენტი: კორპორატიული საბანკო მომსახურების დეპარტამენტი, კორპორატიული ბიზნესის მომსახურების განყოფილება

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი

დამთავრების თარიღი: 26 იანვარი 2025 წელი

 

სსბანკი ქართუ აცხადებს კორპორატიული ბანკირის ვაკანსიას კორპორატიული ბიზნესის მომსახურების განყოფილებაში.

 


ფუნქციები და მოვალეობები:

  • კლიენტსა და ბანკს შორის საქმიანი ურთიერთობის დამყარება და მაღალი ხარისხით მომსახურება;
  • პოტენციური კლიენტების მოზიდვა, საბანკო პროდუქტების შეთავაზება;
  • კორპორატიული კლიენტების საკრედიტო განაცხადების განხილვა და პირველადი ინფორმაციის მოძიება;
  • ანალიტიკოსთან ერთად კლიენტის განაცხადის საფუძველზე პროექტის მომზადება და წარდგენა საკრედიტო კომიტეტზე განსახილველად;
  • სესხის გაცემისთვის სრულყოფილი დოკუმენტაციის მომზადება და სესხის გაცემის დადგენილი პროცედურების უზრუნველყოფა;
  • საკუთარი საკრედიტო პორტფელის მართვა და ანალიზი; შესაბამისი ანგარიშგების მომზადება ხელმძღვანელობისათვის;
  • კლიენტების მოთხოვნის საფუძველზე ბანკის საოპერაციო პროდუქტების სრული სპექტრით უზრუნველყოფა;

 

  • კლიენტის დახმარება საბანკო მომსახურებისას წარმოშობილი ნებისმიერი პრობლემის მოგვარების მიზნით;
  • არასტანდარტულ მოთხოვნებზე გადაწყვეტილებების მომზადება და შესაბამისი კომუნიკაცია.



საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება (საბანკო/საფინანსო/მენეჯმენტის/ეკონომიკური განხრით);
  • საბანკო-საფინანსო სექტორში მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება ფინანსების განხრით;
  • მომხმარებელთა მომსახურების სტანდარტების ცოდნა, ბიზნეს კომუნიკაციის წარმოების უნარი;
  • ქართული ენის სრულყოფილად, ინგლისური და რუსული ენების მაღალ დონეზე ფლობა (როგორც წერილობითი, ასევე ვერბალური უნარები);
  • Excel  სრულყოფილი ფლობა;
  • საბანკო კანონმდებლობის ცოდნა; 
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • დროის ეფექტური მენეჯმენტი, ორგანიზებულობა, გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ;
  • ინიციატივიანობა, კრეატიულობა, ზრუნვა თვითგანვითარებაზე;
  • გუნდური მუშაობის უნარი.

 

 

დაინტერესებულმა პირებმა CV უნდა გამოგზავნონ ელექტრონულად მისამართზე:  vacancy@cartubank.ge

წარმოდგენილი განაცხადებიდან მხოლოდ ბანკის მიერ შერჩეულ კანდიდატებთან მოხდება დაკავშირება. 

გისურვებთ წარმატებას!

 

 

CV-ის გაგზავნა

გაგზავნა