ვაკანსია

ვაკანსიის დასახელება
ადგილმდებარეობა
განაცხადის მიღების ვადა

ვინდოუს სისტემური ადმინისტრატორი

ქ. თბილისი

18 იანვარი, 2026

სსბანკი ქართუ“ აცხადებს ვაკანსიას ვინდოუს სისტემური ადმინისტრატორის თანამდებობაზე - IT ოპერაციების დეპარტამენტი , სისტემური ადმინისტრირების განყოფილება.

 

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი 

 

ფუნქციები და მოვალეობები: 

  • ოპერაციული სისტემების ინსტალაცია/კონფიგურაცია; 
  • ინფრასტრუქტურული პროექტების დაგეგმვასა და განხორციელებაში ჩართულობა; 
  • სისტემების განახლება და განახლებასთან დაკავშირებული მოთხოვნების მართვა; 
  • კატასტროფის შემდგომი აღდგენისა და მოწყვლადობის შემცირების გეგმის შემუშავება და კონტროლი; 
  • კატასტროფის შემდგომი აღდგენისა და მოწყვლადობის შემცირების გეგმის ფარგლებში ჩატარებულ ტესტირებაში მონაწილეობა; 
  • მომხმარებლების ანგარიშების და წვდომების მართვა, საუკეთესო პრაქტიკის გამოყენებით, კონფიდენციალურობის, უსაფრთხოების და რეგულაციების შესაბამისობის დაცვით; 
  • ინცინდენტების და პრობლემების იდენტიფიკაციაში და მათ მოგვარებაში ჩართულობა; 
  • ტექნიკური დოკუმენტაციის წარმოება; 

  

საკვალიფიკაციომოთხოვნები: 

სავალდებულო:  

  • უმაღლესი  განათლება - ტექნიკური მიმართულებით;
  • არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება Windows სისტემების ადმინისტრირებაში ან მსგავს IT პოზიციაზე; 
  • Windows სერვერების (Windows Server 2016, 2019, 2022) მართვა, კონფიგურაცია, განახლება და პრობლემების გადაჭრა (troubleshooting).
  • სისტემის უსაფრთხოების უზრუნველყოფა (Windows Firewall-ის მართვა, Group Policy-ის კონფიგურაცია, BitLocker, Windows Defender).
  • სისტემის ავტომატიზაცია სკრიპტების გამოყენებით (PowerShell, Batch, ან სხვა).
  • Active Directory-ის (AD) მართვა, დომენის კონტროლერების (Domain Controllers) კონფიგურაცია, OU (Organizational Unit) სტრუქტურის შექმნა, Group Policy-ის (GPO) მართვა.
  • AD-ის უსაფრთხოება (Kerberos, LDAP, RBAC), მომხმარებლებისა და ჯგუფების მართვა, AD replication-ისა და troubleshooting-ის გამოცდილება.
  • VMware(vSphere, ESXi) სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება.
  • Backup/restore პროცედურების გამოცდილება (Veeam, Windows Server Backup, Commvault).
  • TCP/IP, DNS, DHCP, VPN-ის ცოდნა და კონფიგურაცია Windows Server-ის გარემოში.
  • ქსელის უსაფრთხოების პრინციპები (მაგ., VPN, IDS/IPS, SSL/TLS).
  • HPE, Dell სერვერებთან მუშაობის გამოცდილება (RAID, iLO, iDRAC).
  • ინგლისური ენის ცოდნა: B2 დონე (ტექნიკური დოკუმენტაციის გაგება, საერთაშორისო გუნდთან კომუნიკაციისთვის).

 
სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები: 

  • დამოუკიდებელი და გუნდური მუშაობის უნარი; 
  • თვითგანვითარებაზე ორიენტირებული; 
  • სიახლეების მარტივად ათვისების და ადაპტაციიის უნარი;
  • ყურადღება დეტალების მიმართ; 
  • ანალიტიკური აზროვნება; 

 
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან  ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: HumanResources@cartubank.ge  2026  წლის 18 იანვრის ჩათვლით. 
მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. 
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.  
 
წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე:     (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.  

 

CV-ის გაგზავნა

დასაშვები ფაილის ფორმატები: PDF, DOC, DOCX

გაგზავნა

საბარათე რისკებისა და საგადახდო სისტემებთან შესაბამისობის მართვის განყოფილების უფროსი

ქ. თბილისი

26 დეკემბერი, 2025

სსბანკი ქართუ“ საბარათე რისკებისა და საგადახდო სისტემებთან შესაბამისობის მართვის განყოფილების უფროსის თანამდებობაზე. პლასტიკური ბარათების  დეპარტამენტი / საბარათე რისკებისა და საგადახდო სისტემებთან შესაბამისობის მართვის განყოფილება.

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი 

 

ფუნქციები და მოვალეობები: 

  • საბარათე პროდუქტებთან და საბარათე ოპერაციებთან დაკავშირებული რისკების ანალიზი და საჭიროების შემთხვევაში კონტროლის მექანიზმების დანერგვის ინიცირება და უზრუნველყოფა; 
  • საბარათე ოპერაციების ყოველდღიური მონიტორინგი;
  • ახალი კონტროლის მექანიზმების შემუშავება ან/და არსებული კონტროლის მექანიზმების სრულყოფაზე ზრუნვა და შესაბამისი ცვლილებების განხორციელება;
  • დაფიქსირებული ინციდენტების კვლევა/ანალიზი და შესაბამისი მაკორექტირებელი ქმედებების ინიცირება;
  • რეგულატორული, სტატისტიკური და ანალიტიკური რეპორტინგის მხარდაჭერა;
  • საბარათე საჩივრების პროცესის მართვა;
  • მერჩანტების ბრუნვების მონიტორინგი და რისკების მინიმიზაციის მიზნით საჭირო ქმედებების განხორციელება;
  • საგადახდო სისტემებისა და საქართველოს ეროვნული ბანკის მოთხოვნებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა;
  • პოტენციური მერჩანტების შეფასება და სავალდებულო მოთხოვნების კონტროლი;
  • თანამშრომლების გადამზადების პროცესში მონაწილეობა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
სავალდებულო:  

  • უმაღლესი  განათლება;
  • საგადახდო/საბარათე სფეროში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება (მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად);
  • საოფისე პროგრამების (MS Word, MS Excel) მაღალ დონეზე ფლობა;

 

სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები: 

  • ორგანიზაციული უნარები;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • პასუხისმგებლობისა  მაღალი გრძნობა;
  • დამოუკიდებელი და გუნდური მუშაობის უნარი.

 

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან  ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge  2025  წლის 26 დეკემბრის  ჩათვლით. 
მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. 
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.  
 
წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე:     (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.  

 

CV-ის გაგზავნა

დასაშვები ფაილის ფორმატები: PDF, DOC, DOCX

გაგზავნა

ფინანსური ანგარიშგებისა და საბარათე გადახდების რეპორტინგის განყოფილების უფროსის მოადგილე

ქ. თბილისი

26 დეკემბერი, 2025

სსბანკი ქართუფინანსური ანგარიშგებისა და საბარათე გადახდების რეპორტინგის განყოფილების უფროსის მოადგილის  თანამდებობაზე.  პლასტიკური ბარათების  დეპარტამენტი / ფინანსური ანგარიშგებისა და საბარათე გადახდების რეპორტინგის განყოფილება.

 

ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი 

 

ფუნქციები და მოვალეობები: 

  • Visa/MC/UPI საერთაშორისო სისტემებთან ანგარიშსწორება. ანგარიშსწორების ფაილის გაშიფვრა და პროგრამული ასახვა;
  • პარტნიორ ბანკებთან ანგარიშსწორება, საკორესპონდეციო ანგარიშზე ასახული ანგარიშსწორების თანხების შედარება ბანკის შიდა გატარებებთან პროგრამული ასახვის ინიცირება;
  • ანგარიშსწორების პროცესისთვის საჭირო ფინანსური გატარებების შესრულება;
  • ანგარიშსწორებისთვის საჭირო სატრანზიტო ანგარიშების კონტროლი და გასწორება;
  • Visa და MC  საერთაშორისო სისტემებთან კვარტალური რეპორტების წარმოება;
  • საბარათე ტრანზაქციების (იშუინგი/ექვაირინგი) დამუშავება და პროგრამული ასახვა;
  • საბარათე ბიზნესის ფინანსური შედეგების ანალიზი და კონტროლი;

  

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
სავალდებულო:  

  • უმაღლესი  განათლება;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის  არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • Microsoft Office-ის პროგრამების ცოდნა;

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

სასურველი:

  • ფინანსური მათემატიკა.


სხვა სავალდებულო უნარები და თვისებები: 

  • ორგანიზაციული უნარები;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • პასუხისმგებლობისა  მაღალი გრძნობა.

 

 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან  ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cartubank.ge  2025  წლის 26 დეკემბრის  ჩათვლით. 
მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. 
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან.  
 
წინამდებარე შეტყობინების გაცნობით თქვენ ადასტურებთ, რომ ინფორმირებული ხართ  და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების შესახებ (მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებზე), რომელიც აუცილებელია დასაქმების კანდიდატის შესარჩევად. აღნიშნული მონაცემების დამუშავება აუცილებელია თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. თქვენი მონაცემები ცნობილი გახდა თქვენ მიერ წარმოდგენილი დოკუმენტ(ებ)ის, განცხადებ(ებ)ის, აპლიკაციის გამოგზავნით. ასევე, ზეპირი ან/და ელექტრონული შეტყობინების ფორმით წარმოდგენის შედეგად. აღნიშნული მონაცემები შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის განხილვის მიზნით. ასევე, იმ მიზნით, რომ კომპანიამ შესაძლოა სამომავლოდ შემოგთავაზოთ დასაქმება. კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით. თუ თქვენ არ ეთანხმებით თქვენი მონაცემების ამ მიზნებით დამუშავებას, დაუკავშირდით კომპანიას საკონტაქტო მონაცემებზე: info@cartubank.ge ან/და ტელეფონის ნომერზე:     (+995 32) 200 80 80 და მოითხოვოთ პერსონალური მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა, დოკუმენტ(ებ)ის დაბრუნება/წაშლა/განადგურება. თქვენი თანხმობა აუცილებელი პირობაა კომპანიაში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება შრომით ხელშეკრულებად ან მის ნაწილად.  

 

CV-ის გაგზავნა

დასაშვები ფაილის ფორმატები: PDF, DOC, DOCX

გაგზავნა